Bir süredir kullandığım esxi'e tahminim üzere brute attack almaktayım, bunun üzerine root kilitlenmekte ve giriş yapamamaktayım.
Alternatif olarak 2 kullanıcı açtım ve kullanıyorum çözüm olarak lockdown tavsiye edilmiş alternatif olarak nasıl bir yol izlemem gerekir.
Teşekkürler.
Merhabalar
ESXİ ana makinanızın IP sini yurtdışına kapatabilirsiniz, Bunun haricinde en sağlıklısı ESXİ ana IP local IP yapar ve makinanız içerisindeki bir win VDS ile erişim sağlayabilirsiniz.
Bunlarında dışında ESXİ makinada SSH kapalı olmasına dikkat edebilirsiniz.