Bir süredir kullandığım esxi'e tahminim üzere brute attack almaktayım, bunun üzerine root kilitlenmekte ve giriş yapamamaktayım.
Alternatif olarak 2 kullanıcı açtım ve kullanıyorum çözüm olarak lockdown tavsiye edilmiş alternatif olarak nasıl bir yol izlemem gerekir.

Teşekkürler.