Selamun aleyküm, bir sitem deli gibi spam yorum alıyordu. V3 kurmak da istemiyordum performanstan dolayı ama kurdum. Spam yorumlar kesildi ama bir sorum var.
Recapctha V3 bildiğiniz gibi kullanıcıya görünmeden arkaplanda bir puan döndürüyor. Botsa erişimi engelliyor diye biliyorum. Ama İp loglarina bakınca botların siteye uğradığını görebiliyorum. Şimdi bu recapctha botların siteye erişimini komple mi engelliyor? Yoksa sadece form göndermelerini mi engelliyor?