PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstersen %20 TO oranın olsun, her şey olması gerektiği gibi dürüst ve normalse hiçbir sorun olmayacaktır.
millet konu açıyor ya hiç bir şey yapmadım durduk yere sınırlama geldi yada ban yedi vs. ondan açtım. bunlar gerçekten masum mu