Bu hafta içerisinde okuduğum üniversitede Bilgi İşlem'e başvuru yapmayı düşünüyordum. Güzel moral oldu, teşekkürler

Daha öncesinde burada okul stajımı yapmıştım. Bilgisayar kasasının kablosu takılı değil diye, bilgisayar bozuldu sanmışlardı. Bazı insanlarımız gerçekten garip.