Selam,

15-20 arası hesap için aylık uygun oto-beğeni alınacaktır. (1-2K arası)

Lakin panellere bakıyorum,fiyatlar çok yüksek.Her post için uygun fiyata sağlayabilecek arkadaş var mı?