Merhabalar Altın Al&Sat yapmak istiyorumda. Komisyon oranının en düşük ve kullanımı kolay olmasını istiyorum. Aşağıdaki Alış-Satis Fiyatları mevcut aradaki fark sürekli değişiyor mu? Yoksa sabit bir yüzdelik mi mevcut ? Hamgisini öneriyorsunuz?