ya üst katta yeni evli çift gelmiş ise

şaka bir yana öncelikle güzel bir proje yaptığın için başarılar dilerim. Ancak şu var bu gibi cihazlar daha önce yapıldı. deprem başlama aşamasında anlık duygular önem arz eden burası japonya değil ki, adamlar sakin dursun. Japonların bina yapısı çok sağlam adamlar binalarına güveniyor ki sıradanmış gibi davranırlar. Oysa TR'de denetim olmadığı için sonuç hep hüsrandır. Farz edelim ki, bu gibi cihazı TR'de kurduk deprem başladı yani önceden bir bildirim gelmiyor anlık oluyor deprem ile beraber alarm çalar.
Ne yapacaksınız? Hiçbir şey saniyeler ile yarışacaksınız.
hocam geçen aylarda istanbul da deprem olduğunda babam yerinden bile kıpırdamadı gerçek tende canımızı kurtarmak için bile üşeniyoruz