Konu
Deprem Alarmı YAPTIM Ve Çalışıyor
28-01-2020, 20:01:27
#6
Evteks
Valla tebrik ediyorum.
Ama yolda ağır tonajlı araç geçse yine öter bunun geliştirilmesi lazım sarsıntı eşiği olması lazım. Tebrik ediyorum 😊