HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak şimdi netleşti ise o diğer mevzuya geçelim koruma sistemi neden o ip ye ban attı
Nedeni şu olabilir o ortak ip ya sizin
Birinin bilgisayarı yada bir cihazı h4ck oldu ve başka sitelere zombi saldırılarda bulundu
Koruma alt yapısıda şüpheli görüp kapatmış/geçici korumaya almıştır.
Girememe nedenin bu olabilir
O sabit cgn den çıkmam bizde zorlada olsa mümkün sizde de alt yapı olarak tabiki münkün ama iss (internet firmanız) yapar mı bilemem
Size geçici çözüm tavsiyem
Opera kullana bilirsiniz (pc+andorid için) otomatik vpn var yara ios filan da başka Türkiye filan olan ücretsiz yada 1 reklam gör 10dk kullan gibi Uygulama kullana bilirsiniz
hack degilde binada it ile ilgilenen lez bir ciftimiz var onlardan kaynaklandigina eminim
Evet dediginiz gibi artik opera kullanmam gerekecek :/