shey42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nereden söyleceğim yada belirteceğim hangisini kullanacağımı işte bende onu soruyorum hocam
Zamanında mail ile oluyordu. Uzun süredir ilgilenmiyorum değişmiş olabilir.