Hocam kısaca anlatayım kendin hesapla. Elinde 10.000 ₺ var. Değeri 1₺ olan hisse aldın. Elinde 10.000 adet lot var. Hisse 2₺ olduğunda satarsan 20.000₺ elde edersin. Karın da 10.000₺ olur.
şuan anladım sanırım 6000/2,5 = aldığım miktar 2,70 satacağım diyelim aldığım miktar* 2,70 =toplam para umarım doğru anlamışımdır

Bu matematik bilgisi ile borsa yatırımı yapmamak daha dogru bir kazanç olabilir.
zaten amcam anlıyor bu işlerden ben anlamıyorum fazla sadece fazla bilgim olmadığı için nasıl hesap yapacağımı bilemedim