hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşterimin hesabı olduğu için ne yazık ki yapamıyorum o işlemi hocam. Büyük sayfası olan varsa toplu şekilde k başı usulude anlaşabiliriz
@cagritaner; etiketliyim o zaman hocam.