Sunucu mu çalışmıyor, yoksa sadece site mi? Log dosyalarına baktınız mı, orada hata kaydı oluşuyor mu? Bir de PHP ise, farklı PHP sürümlerinde deneyebilir misiniz
Açıkçası verilen bilgilerde sunucu üzerinde çalışıyor diyor. Verilen bilgiler üzerinden FTP'ye erişim sağladığımda FTP boş gözüküyor. FTP ile değil sunucu ile çalışıyor dedi. Hatta en son yedeği restore etmelerini rica ettim ancak firma Almanca konuştuğu için İngilizce iletişim çok nadir kurabiliyoruz. Uzak masaüstü vs. gibi şeylerle de bağlanamadım...
Sözün özü hiçbir şey anlamadım ve ne yapacağıma dair hiçbir fikrim yok.