Merhabalar,
Bu yaşıma kadar hep Linux hosting kullandım. Bir müşterimin "eski" sitesini birileri yapmış, içinde de işte kayıt ol, giriş yap sistemiyle çalışan bir script yazılmış.
Sunucuda çalışıyor. Ancak her şeylerini teslim ettikten sonra çalışması durdu. Öylece boş sayfa açılıyor. Sebebi nedir? Çalışıp, çalışmadığını anlayıp, yedeğini alabilir miyiz?
Tek isteğim bak çalışıyor, yedeğini aldım, yeni siteye geçiyorum diyebilmek.
Elimdeki bilgiler:
https://prnt.sc/qtumhm
Bunu konuda bana
yardımcı olabilecek birisi var mı?