Merhabalar, Elimde mevcut ama gönderim konusunda nasıl olur bilmiyorum. Ordu da akvaryumum. Yavruluk için almıştım duruyor kenarda. Kendi akvaryumum 150x60x60
Hocam orduysa bana yakın

bende giresundayım. Gidip almam kolay olur.
Balıkları bende seviyorum youtubeda şu videoyu kayıt etmiştim kendinizin yapmasını tavsiye ederim.
https://youtu.be/lOjI0DtggC0 izlemenizde fayda var
Hocam bu yaptığı akvaryumda küçük duruyor

Hocam Ankara da isen pm at
Ne yazık ki Giresun'dayım hocam.
100x50x50 var ancak baya uzağız
Evet izmir baya bir uzak

Ama düşünmen bile yeterli hocam. Teşekkür ederim. Sanırım kargo ile gönderilirse bir akvaryum parası kadar kargo ücreti ödeniyormuş.
Tam kapaklı temiz , kullanmak nasip olmayan bir akvaryum hocam. Fiyatta anlaşırız da gönderim konusunda tereddütlerim var. Neyle gelir oraya sağlam bir şekilde ?
Size pm gönderdim. Umarım anlaşırız ve şu balıklar bir rahata kavuşur

Durum bu