Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, Elimde mevcut ama gönderim konusunda nasıl olur bilmiyorum. Ordu da akvaryumum. Yavruluk için almıştım duruyor kenarda. Kendi akvaryumum 150x60x60
Ne kadara satıyorsunuz hocam ?