Kurumsal kendi adıma e-mail adresim var fakat Yandex kurumsal ile ilgili bir kaç soru takıldı aklıma bunlar;
1-) Hostingsiz Bir Sekilde Kullanabilir miyim?
2-) Hostingsiz kullanılıyor ise mail gelmeme durumu oluyor mu?
3-) Spama düştüğünü söyleyenler var düşüyor mu?