Elimde fazla domain tutmuyorum.
Evladiyelik bazı domainler var onlar kalıyor.
Domain alıyorum projelendiriyorum. Bir ikisi kalıyor.
2 tane domaine yoğunlaşıyrum.
Fazlası zarar.