hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar issiz diyarbakirda oturan birini taniyorum sadece de boşver hocam degmez uraşmaya
Biz kimseyle uğraşmıyoruz ki Uğraşılan taraf biziz. Bir bilginiz varsa iletin gizli tutarız en azından bir bağlantı kurarsak fikrimiz olmuş olur.