Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin ki kaç yaşında oldu ve tedavi süreci nasıl geçti? İlgilenen doktor kimdi hangi bölgeden bunlar benim için çok önemli hocam Allah şifa versin



Allah razı olsun



Hocam daha 2 aylık ve daha tedaviye başlanması şuan için iyi huyumu kötü huylumu onu bakıyorlar umarım en kısa sürede bulunur ve tedavi başlar. Size de çok geçmiş olsun vakit ayırdığınız için teşekkür ederim



Allah razı olsun sağolun



Allah razı olsun sağolun



Çok teşekkür ederim



Çok saolun hocam dikkate alacağım teşekkür ederim



Allah razı olsun reis Varol



Çok geçmiş olsun belki elinizde yoktur ama varsa numarasını rica edebilir miyim sonuçları göndereyim. İzmirde İstanbula gelip çok sıkıntı çekebiliriz kesin sonuç alalım



Allah razı olsun size de acil şifalar umarım toparlarsınız
Cerrahpaşa Tıp Fakültesinde Prof. Dr. Ahmet Veysi Demirbilek hocaya gidiyoruz. Ama şuanda bildiğim yeni hasta almıyor ve poliklinik bakmıyor. Yinede bir araştırın isterseniz.