Abimin çocuğu yeğenim de daha 2 yaşındayken Epilepsi teşhisi konulmuştu. Sürekli yüzünde ayağında vs morarmalar ile karşı karşıyaydı. İstanbulda Cerrahpaşa 'da çok iyi bir doktor vardı. Kendisinin sürekli olarak güncel takibi altındayken şuanda yeğenim allah şükür çok iyi durumda. Düzgün beslenme , Doğru ilaç kullanımı vs gibi şeylere dikkat ederek yeğenim şuan çok sağlıklı. Sizlere tavsiyem hocam çocugunuzu İstanbula getirin imkanınız varsa. Her hastanede ki doktorun maalesef tecrübesi bilgi birikimi bir olmuyor. İstanbul Cerrahpaşada çoğunluğu profesör ve doçent doktorlar bulunuyor ve gerçekten bilgi birikimleriyle uyguladıkları tedaviler ile oldukça hastaya fayda sağlıyor. Allah acil şifa versin İnşAllah en kısa sürede çocuğunuz sağlığına kavuşur.