Merhaba, acil şifalar diliyorum.
İşim gereği sık sık karşılaştığımız bir durum.
Benim özellikle ricam istikrarlı olmanız, ilaçlar ve alaka konusunda tabii. Öğrencim bize ilk geldiğinde günde bir avuç ilaç içiyor, bir iki nöbet geçiriyordu.
Aynı zamanda komşu olmamız sayesinde sıkı bir denetime aldık, 2.seneye doğru önce krizler azaldı.
Krizler azalınca ilaçları azalttı doktor, her doz azaltma biraz sıkıntı yaratsa da nihayetinde oldukça iyi bir duruma geldik. Günde 2 ilaç ve en son neredeyse nöbetsiz bir hayat.
Beslenme saatleri, uyku saatleri, uyanma saatleri hep sabitti. İlaç saatleri de tabii.
Sizin bebeniz bireysel farklılık gösterir, her bebek her insan gibi. Nelerin tetiklediğini, ne sıklıkla tetiklediğini ve sonrasında yaşananları çok iyi bir şekilde not alın. Bu not işi de çok önemli. Uyaranların sonucunu bilirseniz, istediğiniz şekilde yonlendirirsiniz.
Erken tani ve erken müdahale ile normal bir gelişim göstereceğinden şüpheniz olmasın.