Merhabalar hocam öncelikle sağlık alanındayım ve yakın bir arkadaşım epilepsi hastası çocukluk çağında ataklar bir nebze dafa fazla oluyor fakat ölümcül bir durumu yok ilerledikçe semptomlar ve ataklar azalıyor şöyle söyleyeyim 4 sene önce ayda 3 4 kere atak geçiren arkadaşım son 2 senedir sadece 1 defa atak geçirdi epilepsi atakları genelde uykusuzluk stres ilacı duzenli olarak kullanmama besin takviye eksiklikleri ile atakları arttırıyor bu konuların ustunde durmalısınız allah şifa versin hocam dediğim gibi semptomlar yaş ilerledikçe ve ilaç kullanımına bağla olarak çok azalıyor hatta kayboluyor bahsettiğim örnekteki gibi