Hocam geçmiş olsun Allah şifa versin. Yiğenim epilepsi teşhisi konuldu bizzat sizin yaşadıklarınızı bende yaşadım çok zor bir durum ama nöbet sırasında sakin olun korkacak bir şey yok.Yavrunuz kaç yaşında bizim çocuk 2 yaşına girecek geçen sene teşhis konuşdu 1 yıla yakındır ilaç kullanıyor hamdolsun hiç nöbet geçirmedi 2 yıl tedavi süreci var o süre içinde nöbet geçirmez ise hastalığı atlatmış oluyorz. Benim kardeşimde jandarma ve şuan izmirde olduğu için izmirde bir hastaneye götürüyor ama ilk teşhis ve tedaviye Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu başlamıştı memnun kaldık açıkçası. Rabbim yar ve yardımcınız olsun geçmeyecek bitmeyecek bir hastalık yok sabır ve tevekkül ile atlatırsınız inşaAllah.