Çok geçmiş olsun biraz can sıkıcı bir hastalık malesef ben o hastalığa 25 yaşında yakalandım 3-4 yıl kadar ilaç tedavisi aldım çok şükür 2-3 senedir ilaç kullanmıyorum gayet iyi durumdayım yapılan eegler tamamen temiz çıktı herşey şu anda güzel ama ben sonradan yakalandığım için ve basit başlangıç evresinde olduğum için atlatmam biraz kolay oldu, çocuğunuz çok küçük hangi ilaçları verirler bilmiyorum ben sadece depakin chrono kullandım biraz saç döktü biraz kilo yaptı baya da unutkanlık yaptı ama bırakınca çok şükür hepsi düzeldi fakat kilo kaldı. Çok küçük bebek için bir tavsiye veremem malesef ben beslenmeye ve uykuya çok çok dikkat ettim özellikle uykuya kesinlikle fazla yorulmayacak bolca dinlenecek en önemli şey bu ben ne zaman yorulsam o gün az uyusam filan nöbet tetikleniyor sıkıntı çıkıyordu. etrafınızdaki büyükler 3harflilerden bahsebilir bu hastalık için hiç umursamayın hocaya götürelin diyen çıkar yani rahatlayacaksanız gidin ben sadece ilaç ve düzgün beslenme iyi uyku stressiz güzel bir hayat oluşturarak 4 sene gibi bir sürede bu hastalıktan kurtuldum araştırıyorum hala hastalıktan kurtulup 10 sene rahat yaşayıp sonra tekrar aynı hastalığa yakalanan da var dikkatli olmak şart her zaman. Doktor olarak bizim buradan normal hastaneye gittim özellikle doktor araştırmadım. Sormak istediğiniz birşey olursa istediğiniz zaman mesaj atabilirsiniz. Çok çok geçmiş olsun.