Memurluk için mi yoksa Komiserlik mi?
memurluk için.Yardımcı komiserlik içinde kpss 70 isteniyor herhalde. O puan alırsamdenerim
Torpiliniz var mı ?
Bu soruma ek olarak fiziksel olarak çalısmanızda lazım onu da belirteyim.
Torpil yok çok şükür. Fiziksel olarak da engelim yok çok şükür. Çalışmanız gerekiyor derken nasıl yani?
Ben bile malesef yazarken çekindim.
26.Dönem Pomem alımında sporu geçemeyen kişiler sözlüde görününce malesef torpilsiz çok zor gibi. Aynı durum bekçilikte de geçerli.
Sporda neler yapılması gerekiyor koşu falan?