ichtyandr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 yaşınızı doldurmadıysanız ücretsiz giriş yapabilirsiniz kimliklerinizle.
viarequal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müze girişlerinde ( genelde ) satılıyor , yanlış bilmiyorsam fiyatı 35 TL ( öğrenci için ) , 1 yıl geçerli oluyor.
Öğrenci kartınızı göstermeniz yeterli oluyor , öğrenci kartı yoksa öğrenci olduğunu gösterir belgeyi göstermek yeterli oluyor. 5 dakika gibi bir sürede kart çıkartılıyor. Ekstra hiçbir işlemi yok.
TekstilTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha fazla detayı https://muze.gov.tr/MuseumPass burdan bulacağına eminim..
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler 18 yaş altı ücretsiz girebiliyormuş araştırmalarıma göre.