KAPTAN007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bu kadar zor ki?
Benim bulduklarım, içi beyaz dışı siyah oluyor veya içi siyah dışı beyaz oluyor. Hiç full siyah kupa bardak üretimi yapmıyor mu fabrikalar...?
valla araştırdım hocam çoğu firmayı n11 olsun burdan olsun simsiyah yapan görmedim