esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam siyah üstü baskı yapan bulmanız zor gibi. ben 2 gün önce aldım iç kısmı ve kulpu siyah böyle daha hoş duruyor tavsiye ederim 😊
baskı yaptırdığım firmaya simsiyah olmasını söyledim yapamayacaklarını söylediler. diğer firmalarda aynı büyük ihtimalle
Neden bu kadar zor ki?
Benim bulduklarım, içi beyaz dışı siyah oluyor veya içi siyah dışı beyaz oluyor. Hiç full siyah kupa bardak üretimi yapmıyor mu fabrikalar...?