Merhaba arkadaşlar

pc de yalışlıkla dil secimi yaptım ing oldu ama türkçe yapamıyorum nasıl oldu anlamadım bana yardımıcı olacak biri var mı team üzerinde.

Az önce aynı konu yanlış kategoriye açtık silinirse sevinirim.