Hocam 2 senedir falan r10 elektronik bir şey satılamaz hale geldi. Donanımhaber sivilcelileri mi bastı bilemiyorum.

Utanılmıyor da malın yarı fiyatı teklif edilirken. Çok acayip. Çok yazık.

Edit: Gerçi siz de iki üç gün önce 2000 istediğiniz ürüne 2500 yazmışsınız. O da garip.