yorumlarda arkadaın biri ödeme anında geçti diyor fakat ben kayıt oldum sunucu aldım hesabıma girdiğimde ne sunucu var nede ödediğim fatura ayrıca sadece kayıt maili geldi sunucum aktif edilmedi destektede salaga yatıyorlar aradım bana ödemenn yapılmadığını söylüyorlar bankayı aradım ovh a 66 € yattıgını söylediler yattıgını bende görüyorum cep subeden şimdi ptesiyi bekliyorum harcama itirazı yapıp birde 10 gün falan bekliyecem türkiye sunucuları dogru çok pahalı