Ne sattığınıza, hangi sektörde olduğunuza göre değişir bu sorunun cevabı. Örnek olarak Süt ve süt ürünleri satıyorsanız ideasoft gereksiz bir sistem, kahve imalatı yapıyorsanız yine gereksiz, xml toplayıp marketplace kuracaksanız ideasoft olabilir mesela. Şahsi fikrim şu, ideasoftvari scriptlerle artık yürümek çok zor, vakti zamanında atı alanlar üsküdarı çoktan geçti bu saatten sonra üretim/imalat yapıp satmak çok daha mantıklı ve karlı bir iş. Gidin çikolata yapmayı , fındık/fıstık ezmesi vs yapmayı öğrenin, woocommerce ile kendi markanıza ait ufak bir e-ticaret sitesi oluşturun. Müşteri memnuniyetini 100% tutarak ne kadar büyüyeceğinizi göreceksiniz.