Çok.cok.cok geçmiş olsun . Ne yazikki bir çok bina hala dayanıklı değil özellikle üst katta oturanların dua etmekten ve depremin uzun sürmemesini temenni etmekten başka yapacakları bişey yok çünkü uzun sürerse kaçınılmaz ölüm var . En ideali 3 katlı evler en azından koşup kaçacak zaman var . Gerçekten korkutucu . ...