merhaba hocam. firma olmanız gerekli vergi levhası olması lazım yani. Bende Yurt içi kargo anlaşmam var. Fiyat olarakta en çok gönderdiğiniz Desi miktarını baz alıyor gibi yani bizim sabit bir ürünümüz var 30 ds lik. Şuan N11 den bile uygun fiyata gidiyor. Çözemiyorum sistemlerini.