Keşke ilk mesajınıza ne soracaksanız yazsaydınız. Herkesin "sorunuz nedir?" demesini beklemeseydinz.
Biz Yurtiçi ile anlaşmalıyız. Nedir sorunuz? Yardımcı olabileceğim bir şey ise yardım etmek isterim.
Haklısınız, konuyu sizin dediğiniz şekilde düzelttim.
Kargo anlaşması yaparken kurumsal & bireysel olup olmadığına bakılıyor mu? Yurtiçi kargo ile tüm Türkiye içine sabit fiyat garantisi şeklinde mi gönderim yapıyorsunuz?