Keşke ilk mesajınıza ne soracaksanız yazsaydınız. Herkesin "sorunuz nedir?" demesini beklemeseydinz.

Biz Yurtiçi ile anlaşmalıyız. Nedir sorunuz? Yardımcı olabileceğim bir şey ise yardım etmek isterim.