gazetecibirdost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Başvuru formu dediğimiz şey "ön yazı" mı yoksa mail adresime gelen "başvuru formu dilekçesi" göndermem yeterli mi?
Mailinize gelen dilekçe + nic.tr alan adı başvuru dilekçesi + kimlik fotkopisi