Günümüzde pek çok kişiye izinsiz sms geliyordur muhakkak. Saçma sapan yerlere telefon yazmasanız bile operatörler data alışverişi yapıyor.
Sms'ler içerisinde gönderilen sahte iptal formlarını gönderseniz de fayda etmiyor. Hatta numaranızı çıkartmak için girdiğiniz bu formlar aracılığıyla daha başka başka data listelerine giriyor telefon numaranız. Hadi diyorsunuz neyse Ticaret Bakanlığı'nın sms şikayet birimine şikayet yazıyorsunuz, aylardır ses seda gelmiyor. Zaten birimin doğru düzgün işlemediğini ve önemsenmediğini paint ile düzenlenmiş header fotoğrafından anlayabiliyorsunuz. Tek kelimeyle rezalet.