Bende kayıt ettirdim. Daha işlem tamamlanmadı (istediğimiz türde çıkmadı ama istediğimiz türde çıkması için uğraşıyor.) ama ne zaman yazsan şikayet etmeden bilgi veriyor. Sağ olsun.