Teşekkürler ben bu link üzerinden .be domain aldım.
Güzel bir domain olduğunu düşünüyorum. Site kurup birazdan 100 TL'ye satışa koyucam.
Satılırsa Komageneden 2 dürüm 2 içecek menüsünden ısmarlicam hocam size. ( Bu arada ben bayılırım çiğ köfteye ondan direk çiğ köfte ısmarlamak geldi aklıma

)