Depremi yaşayanlardan biriyim, inanın neredeyse her on beş dakikada bir deprem oluyor. Bizler inançlı insanlarız, söylemlerimiz ve paylaşımlarımız önemli. Şu anki psikolojiye destek açısından birlik ve beraberliği belirtmek en doğrusu. İnsanları üzen ve telaşa sokan fotoğraflar paylaşmamaya özen gösterelim.