Umarım fazla kaybımız olmaz, daha köylerden haber gelmedi sabah olunca olayın akıbeti gün yüzüne çıkar. Deprem kuşağında bir ülke olmamıza rağmen bu kadar bilinçsiz olmamız gerçekten üzücü. Deprem anında insanlar ne yapacaklarını bilmiyorlar. Hiçbir hazırlığımız yok. Allah korusun hepimizi.
amin hocam gercektende bu konu hakkında pek bir bilgiye sahip değiliz