delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
laz derken (diye gider bu konu)

konu sahibi 4500 diye telaffuz etti diye yazdım yorumu

açıkçası 1680 gibi bir rakam söyleyecektim bende.
(Rize/Ardeşen'li olunca gerçek Lazlardan oluyorum ya... ondan) Gözler de ondan atmaca gibidir...

Haliyle, ilk mesajı okuyanlar merak edip 3-5 mesaj okuyunca doğru sonuca ulaşmak zor değil...
Ama biz de bozuk 1 liralardan biriktirince yüksek rakamlar çıkıyordu, bu şişe geniş şişe, bozuk bile bayağı çıkmıştır.