
laz derken (diye gider bu konu)
konu sahibi 4500 diye telaffuz etti diye yazdım yorumu
açıkçası 1680 gibi bir rakam söyleyecektim bende.
(Rize/Ardeşen'li olunca gerçek Lazlardan oluyorum ya... ondan)

Gözler de ondan atmaca gibidir...
Haliyle, ilk mesajı okuyanlar merak edip 3-5 mesaj okuyunca doğru sonuca ulaşmak zor değil...

Ama biz de bozuk 1 liralardan biriktirince yüksek rakamlar çıkıyordu, bu şişe geniş şişe, bozuk bile bayağı çıkmıştır.