Çakal kötü birşey değildir, halk dilinde uyanıklar vs. gibi anlam taşır.

Bu konu espri amaçlı açılmış, benim yorumum da espri amaçlıdır.
Atmaca derken?!

Valla emin değiliz, arkadaş doğrusunu açıklar illa ki.

Laz olanın atmaca gibi gözü olurmui.
Haha bi durun ya 😂😂

laz derken (diye gider bu konu)
konu sahibi 4500 diye telaffuz etti diye yazdım yorumu
açıkçası 1680 gibi bir rakam söyleyecektim bende.
Eşim 2000 civarı demişti
Ben 4500-5000 dedim
Küçük kızım 4500 dedi
Büyük kızım ise 1500 demişti