Çakal kötü birşey değildir, halk dilinde uyanıklar vs. gibi anlam taşır.

Bu konu espri amaçlı açılmış, benim yorumum da espri amaçlıdır.
tebrik ederim atmaca gibi gözünüz varmış
Atmaca derken?!

Valla emin değiliz, arkadaş doğrusunu açıklar illa ki.

Laz olanın atmaca gibi gözü olurmui.