NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aslen Yozgatlıyım ama merkeze hiç gitmedim sizinde derhal uzaklaşmanızı öneririm
NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene önce çıkmıştık arkadaşla otostopa Trabzona gitmiştik biz. Kalacak yer ararken buralar güvensiz diyorlardı hep bizde bir sitenin içine girdik çadırı apartman önüne kurduk
bizde daha önce ankaraya gittik camiide kaldik biraz biliyoruz hani