ephantaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oyle demeseydin ya
2 sene önce çıkmıştık arkadaşla otostopa Trabzona gitmiştik biz. Kalacak yer ararken buralar güvensiz diyorlardı hep bizde bir sitenin içine girdik çadırı apartman önüne kurduk