Konu
otostopla geziyoruz yozgattayiz
24-01-2020, 18:25:03
#5
NecatiGZL
ephantaso adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oyle demeseydin ya
2 sene önce çıkmıştık arkadaşla otostopa Trabzona gitmiştik biz. Kalacak yer ararken buralar güvensiz diyorlardı hep bizde bir sitenin içine girdik çadırı apartman önüne kurduk