muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otostop meşakkatlidir, ama eğlencelidir. Forumdan biri varsa misafir eder sizi herhalde
kimseye yuk olmak istemeyiz hocam



NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aslen Yozgatlıyım ama merkeze hiç gitmedim sizinde derhal uzaklaşmanızı öneririm
oyle demeseydin ya