Konu
otostopla geziyoruz yozgattayiz
24-01-2020, 18:21:20
#4
FEY
🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
muhammetilbas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Otostop meşakkatlidir, ama eğlencelidir. Forumdan biri varsa misafir eder sizi herhalde
kimseye yuk olmak istemeyiz hocam
NecatiGZL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben aslen Yozgatlıyım ama merkeze hiç gitmedim sizinde derhal uzaklaşmanızı öneririm
oyle demeseydin ya